zondag 29 januari 2012

Filmpjes

Heeee lieverds,

Hier ben ik weer. Sorry dat ik een paar dagen niks van me heb laten horen, maar nu heb ik weer een artikel voor jullie.
Dit keer ga ik het hebben over lifestyle, over een aantal filmpjes die mij heel erg aanspreken.







Allereerst dit meisje.
Ik heb het niet zo met de muziek van Lady gaga, maar toen ik deze cover hoorde, was ik helemaal verkocht. Ze is natuurlijk nog super jong, maar heeft nu al een wereldstem !
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dit niet mooi vind..







Ook dit kleine meisje, en dit kleine jongetje. Ze zijn nog zo jong, en nog zo klein,
maar dansen nu al supergoed. Ik heb niet echt aantrekkingskracht bij dansfilmpjes,
maar deze vond ik zo schattig, dat ik 'm wel met jullie moest delen.

Dit waren ze alweer. Omdat ik de laatste tijd niet zo veel meer op youtube heb gekeken, kan ik niet veel filmpjes met jullie delen.

Bedankt voor het lezen/kijken !

Wat vinden jullie schattige filmpjes,
of wat voor een soort filmpjes spreekt jullie aan?

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten