maandag 30 januari 2012

Day 2.


Heee iedereen.

Vandaag weer een artikel over mijn 30 day challenge. Vandaag ga ik het hebben over mijn favoriete muziek van dit moment.
Omdat ik mij meestal heel erg verveel als het koud weer is, omdat ik dan niet naar buiten toe kan, ga ik meestal muziek luisteren, en dan is het altijd leuk als je je favoriete liedje op hebt staan.

Vandaag wil ik jullie een aantal van mijn favoriete muziek laten horen.
Veel kijk/luister plezier ;)


Allereerst dit vrolijke lied, Ai se eu te pego van Michael Telo. Ik denk dat sommige van jullie hem wel kennen, omdat dit liedje een tijdje de nummer 1 is geweest in een aantal hitlijsten.
Als ik dit liedje luister, word ik weer helemaal vrolijk, en verlang ik weer naar vakantie. Een aanrader dus als je wat vrolijker wilt worden !


Sinds ik dit liedje in het jank-nummers artikel van Teske heb gehoord, ben ik helemaal fan van dit nummer geworden. Het is wel een beetje een rare tekst die ze zingt, maar het heeft iets moois, waardoor ik er fan van ben geworden. Dit is niet zo'n vrolijk nummer, maar toch kan ik hem jullie aanraden.


En als laatste dit nummer van Rihanna. Ik vind dit een lekker feestnummer, en je kan er flink mee los gaan. Dit is ook een nummer dat mij heel erg kan opvrolijken, dus door alleen maar even dit nummer op te zetten, word ik alweer wat vrolijker.

Dit was alweer mijn day 2 van mijn 30 day challenge.

Van welk lied worden jullie vrolijk, of gaan jullie juist huilen?

xxx


2 opmerkingen:

  1. Leuke post ^^! Ik heb Ai Se Eu Te Pego ook op mijn blog =P. Maar dan een cover van Inna =]! Er zijn best veel leuke nummers van dat nummer ^^!

    Hahaha alleen een keer zong ik het nummer een kwam er een een of andere Pool aan mij vragen of ik Spaans was xD. Awkward moment!

    Ik ga je volgen =]! Volg je terug <3??

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw leuke liedjes!
    Je hebt een leuke header!x

    BeantwoordenVerwijderen