zondag 22 januari 2012

Bestelling plaatsen?




Heeee allemaal.

Ik ben van plan om een bestelling te plaatsen bij eyeslipsface.nl
Ik denk dat velen van jullie deze webshop wel kennen,
maar voor de mensen die hem niet kennen, zal ik even een samenvatting geven.



E.L.F (eyeslipsface) is een webshop die make-up verkoopt in verschillende prijsklasse.
Ze hebben drie lijnen, de Studio-lijn (vanaf €4.00), de Mineral-lijn (vanaf €4.00) en de e.l.f-lijn (€1.00).
Dus budget beautyproducten.

Nou was mijn vraag, hebben jullie ervaring met deze webshop, want ik zie goede reacties,
maar ook minder positieve reacties, dus ik weet niet wat ik ervan moet verwachten ;p

Ik ben benieuwd of jullie positieve meningen over deze webshop hebben,
zodat ik kan beslissen of ik wat ga bestellen of niet ;)

In ieder geval alvast bedankt.

Liefs, simone.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten