maandag 23 januari 2012

30 day challenge



Heee iedereen,

Vandaag weer een artikel, maar niet over beauty of fashion, maar over lifestyle.

Ik ben al een tijdje aan het kijken op verschillende beautyblogs,
en ik kom bij steeds meer mensen tegen dat ze een 30 day challenge doen, onder Charlotte en Teske.
Misschien kennen jullie deze challenge al, maar voor de mensen die hem niet kennen,
zal ik het nog even uitleggen ;)



Een 30 day challenge houdt in dat je, in 30 artikelen, je lezers zoveel mogelijk over jou
te weten laat komen.
Dat doe je door bijvoorbeeld een artikel te schrijven over jou favoriete boek,
je lievelingsfilm, of die ene leuke acteur waar jij helemaal stapel op bent.
Kortom, je gaat dingen over jezelf vertellen.


Het leek mij een leuk idee, om dit ook te gaan doen, aangezien dit al best populair
is geworden onder de beautybloggers.
Jullie kunnen dingen aanvragen die jullie over mij te weten willen komen,
of waar je meer informatie over wilt hebben.


Ik begin vandaag met de 1e dag, en ik was eerst nog niet helemaal over het thema uit,
maar ben uiteindelijk toch met de conclusie gekomen om het over mijn favoriete
boek te gaan doen.
Dus hierbij, dag 1 : een boek.


Zoals sommige misschien al wel over mij weten, ben ik een grote leesfan, als het gaat om boeken,
maar ook tijdschriften.



Ik heb een grote collectie met boeken, die ik al meerdere malen uit heb gelezen.
Het was daarom ook moeilijk voor mij om mijn favoriete boek uit te kiezen.
Het is toch het boek Vals van Mel Wallis de Vries geworden.



Het boek gaat over vier vriendinnen, Kim, Pippa, Feline en Abby, die in een afgelegen
vakantiehuisje logeren. En een voor een verdwijnen ze.


Korte samenvatting :

Het is kerstvakantie en Abby, Kim, Pippa en Feline gaan naar een huisje in de Ardennen. Door
slecht weer sneeuwen ze in. Er is geen elektriciteit, het mobiele netwerk is uitgevallen en het dichtsbijzijnde
huis ligt een paar kilometer verderop. De meiden doen er een beetje lacherig over. Maar dan verdwijnt Kim opeens na een ruzie.
De overgebleven drie vriendinnen zijn bezorgd, maar denken dat Kim terug naar Amsterdam is gegaan.
Als Feline ook verdwijnt, maakt de bezorgheid plaats voor angst. Pippa en Abby kunnen door het slechte weer geen kant op.
De sfeer wordt steeds grimmiger en angstaanjagender. Wie heeft het op de meiden gemunt? Weten de vriendinnen eigenlijk wel alles van elkaar?



Ik vond het een heel leuk boek, het is ook een best spannend boek, waar je snel in blijft zitten.
Het is een best dik boek, dus je moet er wel even tijd voor hebben, want het duurt even voordat je 'm uit hebt.

Dan had ik nog een vraag voor jullie :
Wat is jullie favoriete boek?


Bedankt voor het lezen ;)

Greeeetz,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten